شیوه های پرداخت

شیوه های پرداخت

نکات

۱- مشتریان محترم جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت شما به صورت “پرداخت اینترنتی” انجام می شود.

۲- سفارش‌هایی که از طریق پست یا باربری ارسال می‌شوند، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

۳- در صورتی که هزینه سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر مانند کارت‌ملی همراه داشته باشد.

پرداخت اینترنتی

کاربران ابزار پرینت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

لازم به ذکر است سفارش‌هایی که از طریق پست یا باربری ارسال می‌شوند، باید پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

توجه داشته باشید که تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت ابزار پرینت می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

پرداخت در محل تحویل (مخصوص شهر اصفهان)

- به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

- با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، ابزار پرینت این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آن‌ها، شهر اصفهان یا یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل پیک رایگان ابزار پرینت باشد، با انتخاب گزینه تحویل حضوری هزینه را هنگام تحویل‌گرفتن سفارش پرداخت کنند. لازم به ذکر است در این روش مبلغ 8000 هزار تومان بابت هزینه پیک در هنگام تحویل کالا از مشتری دریافت می گردد.

- لازم به ذکر است، سفارش‌هایی که از طریق پست یا باربری ارسال می‌شوند، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل (مخصوص شهر اصفهان)

از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش ابزار پرینت دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.